8/3/09

Per fí una ruta GUAPA GUAPA

Siiiiiiiiiiiiii, per fí hem fet una ruta en condicions, una ruta con Deu mana…una ruta amb Km., pujades,baixades, aigua, pistes, trialeres, línies, de tot. Be, per ser un matí perfecte només ha faltat una cosa…TRAMUNTANA, no hem anat al Bar a fer unes birres, ni a menjar morro fregit…AAAAAAAAAAAH. Una sortida sense Tramuntana no es una sortida…falta algo, bé suposo que no hi ha res perfecte.
CESAR, ROSILLO, ABEL, NARCIS, EMILI, JORDI, MANOLITOSPACE, PEPE (Topero transfuga )…som-hi.La idea inicial es fer la ruta de Tossa al revés. Pel camí anem configuran uns cuants canvis. En hi ha algún que es perd només començar. Hi ha reagrupament just abans de Mobles Mulá. Atravessem el Ridaura i girém a la dreta per un camí que segueix el riu. En JORDI decideix passar per el camí de les Abelles, tots al darrera a un ritme tremendo. Arribem a dalt, i seguím una pista de les Vies Verdes que ens porta fins a la Carretera de Sant Grau, l´atrévesem i…sorpresa..el camí que haviem d´agafar passa pel mig d´un circuit de quads, i lo bó del cas es que arrivém en plena cursa…passém per sota les cintes i fem aproximadamente uns cinccents metres seguínt pel circuit. Comença la pujada, Fontbona, en CESAR comença a bufar com un rinoceronte, está petat…l´hi faig companyia fins arribar al mirador.
Toca menjar i descansar…barretes, galetes, glucosa, drogues dures(caramels d´eucaliptus)…seguím pel maravellós asfalt de l´urbanització en direcció a Cadiretes. Repostém aigua en una font que no men recordo com es diu, foto de rigór, cachondeo,ducha d´aigua, més cachondeo…(encara no tinc les FOTOS, quan les tingui les penjaré ¿OK? ).
Seguím pujant, repechons, més repechons, en el últim poso el plat petit, ja no puc aguantar més el mitjá…hi ha una mica de pike amb l´abel…se m´ha menjat amb patates. Arrivém a Cadiretes, just en el momento que arriven una dotzena de “guiris”, deixen les bicis al terra i enfilen a peu cap al mirador. Em miro l ´Abel i l´hi dic si vol una bici…jejeje…son noves.
En ROSSILLO , en PEPE, i en MANOLITO han pujat a un ritme tremendo, després arrivém l´ABEL i jo fet caldo…al cap d´uns minuts arriba la resta. Arriben dues nenes amb la care vermella ( no per l´esforç, eran Angleses )…baixém en direcció a Sant Feliu…Plá de les Pinyiaques, Carretera de Sant Grau, Can Cabanyes. En ROSILLO porta una foto del Google Earth al movil, ha vist un camí que mai no haviem fet…som-hi…enllaçém tres baixades molt guapes fins arribar al camí que ens porta a Sant Baldiri…agafém la pista, la Trencada, Can Codolar, La Creu d´en Barraquer…LINIA…LINIA…LINIA…´m´haig de treure el barret, he pogut corroborar en primera persona que en ROSILLO i L´ABEL han baixat prácticamente TOTA la línia desde la Roca de L´Hombra fins al inici del Camí del Pimelis…L´EMILI i jo ens ho hem quedat miran amb cara de tontos…després de haber-ho provat infructuosament…tremendo…, jo de grán vull ser com ells…