7/2/09

ORIENTACIÓ


1ª Copa Girona-O - Vila de Blanes - Diumenge 01.02.0910:23 Pip-pip-piiiiiiip. Surto de la carpa seguint l'únic camí que em mostra el mapa A1. Tot i que dosifico perquè l'últim tram és de pujada, arribo a la porta del Jardí Botànic Marimurtra bastant ofegat. Mentre pujava he tingut temps de fer un cop d'ull al mapa A2 i el Score no deixa masses alternatives. 64-65-63-66-67 és la meva elecció, no sé si la millor, però la que trio quan vaig a 170 ppm. No trigo en sortir del Jardí i giro el mapa, em situo i surto a la recerca de la fita 1, la marco i com l'últim tram és de pujada, decideixo caminar per arribar “fresc” a la zona de bosc. Localitzo sense problemes la fita 2 i deixo l’asfalt, intento seguir el verd 2. Il·lús! Tot i que localitzo la 3 bastant ràpid, m'adono que aquesta zona és massa tècnica per al meu nivell i he d'anar a poc a poc. M'encallo en la 4 (que apareix a la meva esquerra, quan jo la buscava per la meva dreta, jojojo), les següents les vaig trobant amb més o menys dificultat fins que surto del bosc després de localitzar la 10. Ara toca córrer, em llenço per la baixada a la recerca de la 11 i la sensació de baixar bastant ràpid donant grans gambades (tap....tap....tap....tap....) s'esvaeix quan m'avança una mena de “correcaminos” que dóna uns passos de pollet a gran velocitat (tap-tap-tap-tap-tap-tap). Algun dia aprendré a córrer? En fi, sense grans problemes localitzo les balises urbanes i arribo a meta. L’Abel només m'ha tret dos minuts (4rt) i jo em dono per satisfet amb el meu 6e lloc a uns 10 minuts del primer. Després del lliurament de premis, donem un cop de mà per recollir el material i tinc el plaer de recollir unes quantes balises amb un dels millors orientadors del Club Grions, que sense esbufegar va donant-me algun consell mentre jo, atent a les seves indicacions i intentant seguir el seu ritme, semblo una foca en zel. Per cert, també ens va acompanyar en Manolito i sembla que s’ho ha passat bastant bé ja que repetirà la setmana que ve a Girona. Algú més s'anima?

CESAR

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A girona triumfem!! A conquerir Monjuïc!!!

a pike bikers dijo...

Vinga nois...teniu tot el meu suport ( moral )...fins aviat.