28/12/08

Minisortida passada per aigua

Sortida dominguera super "moñas" la que hem fet avui. Com sempre ens hem trobat a la bentzinera BP a las 9´00h....el punt de trobada estava...desertic ,nomes els quatre tontos ben contats que habiem quedat amb antelació.
Cesar, Paco,Rosillo y Narcis...que fem? cap a la platja a veure les destrosses del temporal de llevant, Ermita de Sant Elm, cuatre camins. Ens desviem una mica de les rutes habituals i tothom es comença a queixar...acabem baixant per una...linia...a peu. jeje.
Arribem a la carretera de tossa y decidim posarnos els chubasqueros ja que comença a ploure una mica massa. Seguim per la carretera fin a trobar la pista que puja per la Divina Pastora. Empapats com anecs comencem a pujar a ritme de samba, el fetge ja em sortía per la boca...Divina pastora, creuament camí romà de la costa, encreuament puiggros, collet de la Mare de deu, camí de les sorres de Sant Benet que per cert algú l´ha convertit en un autopista, Sant Benet, corriol de Can Rifá. Segueix la pluja. La creu d´en Barraquer. Molta mes pluja. La trencada...l´amic Rosillo te la brillant idea de baixar la trialera que va de la dona de pedra fins a Can Durán , ole tus h.....
La trialera es un camí estret de uns quaranta centimetres d´ampla, es molt , molt tencat i clar les branques están empapades...oleeeee, mes aigua...arribem a la trialera i decidim fer cuatre fotos per penjar al bloc...per cert uns metros abans...toma punxada, en Cesar em deixa un pot de mousse per arreclar´ho...sortía escuma per tots costats, semblava una font...jeje...Can Durán, abocador de Solius, baixem per ( em sembla que es roca rodona , no estic segur ) , Solius, Golf de Santa Cristina...fa molta fret, estem empapats, opto per treurem els guants...la situació millora una mica.
Anem tirant en direcció a Sant Feliu, Molí d´en Tarrés, Camping Sant Cristina, pujem en paral-lel a la carretera de Girona i arribem a....la pujada impossible...només un se l´ha pujat jejeje...arribada a la BP, final de ruta . Em diuen que han sortit uns 35 km. Cuan en Cesar em passi el track del GPS donaré mes informació...ha estat be...BONES FESTES a tots i fins la propera sortida. NARCIS